Nog maar 1 weekje... - Reisverslag uit Beerzerveld, Nederland van Connie Leeuw - WaarBenJij.nu Nog maar 1 weekje... - Reisverslag uit Beerzerveld, Nederland van Connie Leeuw - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 weekje...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Connie

27 Januari 2010 | Nederland, Beerzerveld

Beste mensen,

nog maar 1 weekje koukleumen en dan is het zover. Ik zal dan vertrekken naar Paramaribo, de hoofdstad van het verre tropische Suriname. Daar zal ik 10 weken vertoeven om de eerste helft van mijn afstudeerstage, in het basisonderwijs, uit te voeren. Uiteraard hoop ik ook meer van het land zelf te kunnen bekijken in het kader van 'nu we er toch zijn'.

De meeste voorbereidingen zijn al gedaan. Huisvesting, stageplek, prikjes, verzekeringen, etc. zijn allemaal geregeld.
Samen met de andere pabo-stagiaires, waaronder pabo- en reismaatje Dunja, verblijf ik in een appartement speciaal voor stagiaires.
Het appartement staat op een steenworp afstand van de school( als ik google maps mag geloven) waar Dunja en ik gaan stagelopen. De naam van de school is de Richenel Slooteschool en staat in de Wilhelminastraat. Alsof je in Vroomshoop bent. Ik ga daar stagelopen in de 4de klas. Oftewel groep 6.

Ik ben erg benieuwd wat mij allemaal te wachten staat! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Alleen al het feit dat het lekker warm en licht is bij het wakker worden maakt mij erg blij ;).

Voor de mensen die de behoefte voelen om mij een kaartje te sturen (wat ik uiteraard erg leuk zal vinden :)) hierbij mijn postadres:

Flexible Stagebureau t.n.v. Connie Leeuw
Wijngaardestraat 4
Paramaribo
Suriname

Na aankomst zal ik ook zo snel mogelijk een Surinaams telefoonnummer nemen. Het nummer zal ik t.z.t. ook op deze site plaatsen.

Dan is het nu aftellen geblazen! Ik zal mijn best doen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Liefs, Connie

  • 27 Januari 2010 - 08:40

    Wendy:

    Hey Connie, wat leuk dat je naar Suriname gaat zeg! Geniet er van!! Ik zal je avonturen volgen:)
    Ik ga zaterdag voor 5 maanden naar Londen voor mijn minor; jammer genoeg is het daar niet zo warm;)
    x Wendy

  • 27 Januari 2010 - 08:42

    Femke:

    aaaa spannend!!!!

    Heel veel plz daar!!

    liefs fem

  • 27 Januari 2010 - 08:54

    Eefke:

    Heyhey! Wiehoej voor jou nog maar een weekje:D ik nog niets van Laura gehoord:( over eventuele versnelling ben zo benieuwd! Jij succes met laatste voorbereidingen en hoop tot heel snel! xxx

  • 27 Januari 2010 - 08:59

    Linda:

    Leuk! :D Ik kreeg alleen wel drie keer de mail :P

  • 27 Januari 2010 - 09:28

    Karen:

    Hey Connie,
    Heel veel plezier!! En geniet idd van het weer! :) maar dat zal vast wel lukken :D
    xx

  • 27 Januari 2010 - 12:01

    Jean:

    Kun je wel paramariboaans praten? Ik denk wel dat het belangrijk is dat je de taal goed beheerst voordat je er heen gaat:P

  • 27 Januari 2010 - 12:37

    Sasha:

    Ha Connie, als echte paparazzi zal ik je volgen ;)
    Ben erg benieuwd naar je ervaringen daar int onderwijs!
    Xx

  • 27 Januari 2010 - 15:26

    Jolein:

    Heyyy Connieeee !!!

    Hoppaaaaaa !!
    Leuk je verhaal te lezen
    Wat spannend allemaal zeg !

    Ben jaloers op jou, lekker naar de warmte, ik zit straks een week in Oostenrijk, dus das andere koek..

    Ik wens je veel succes, en vooral veel plezier

    Houd ze onder de duim he ;)

    Kusssss

  • 27 Januari 2010 - 17:37

    Tineke Hekman:

    Hoi Connie, wat leuk dat ik ook van je belevenissen mag mee genieten. Ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat. Leren en genieten gaan dus goed samen. Heel veel plezier gewenst en weinig heimwee.
    Liefs Tineke

  • 27 Januari 2010 - 18:23

    Klaartje:

    Fijn dat ik op je lijstje sta. Zo vlieg ik ook de wereld over. Jan en ik wensen je onwijs veel plezier daar "over the ocean and over the sea"
    En we zullen proberen Jan Karel een beetje afleiding te bezorgen in Oostenrijk.
    Kent hij het Oostenrijkse dialect wel by the way?

  • 28 Januari 2010 - 06:20

    Marina:

    :D:D:D

  • 28 Januari 2010 - 08:45

    Jenny Van Der Kolk:

    Hallo Connie.

    Wat leuk dat ik op deze manier met "je mee mag reizen" naar Suriname, en zo op de hoogte blijf
    van je ervaringen.

    Geniet ervan!!

  • 29 Januari 2010 - 13:49

    Vera:

    Heel veel plezier en succes in Suriname!! Gaaf hoor :D

    Geniet ervan!!

    Liefs

  • 29 Januari 2010 - 14:11

    Malou:

    Hee Connie!

    Ben super benieuwd naar al je verhalen!
    Maak er een onvergetelijk tijd van, maar dat komt wel goed!
    Ik blijf je volgen!
    Succes met de kriebels en de laatste dingen regelen!

    Liefs Malou

  • 29 Januari 2010 - 14:58

    Sieb:

    Heey Connie! Ik zag toevallig dat je bijna vertrekt, had er nog niks van gehoord. Leuk zeg! Je zult vast veel ervaring op doen en waarschijnlijk (jou kennende) ook wel veel partytime :D Heel veel plezier daar en pas op met die Surinaamse mannen die je na fluiten! (Vond m'n nicht daar altijd zo irritant :P )

  • 29 Januari 2010 - 15:28

    Gert Talens:

    Ha die Connie.

    Gaaf hoor! Een zeer goede tijd gewenst. Ik blijf je volgen.

    Gert

  • 29 Januari 2010 - 18:48

    Dafne:

    GENIET!! Van elk moment! want de tijd vliegt voorbij.. het gaat super worden! Ik weet het zeker! :D
    xxDafne

  • 30 Januari 2010 - 16:36

    Ellen Luchies:

    Hee Connie!
    Heel veel succes in Suriname :D & geniet van het mooie weer..

    Groetjes Ellen

  • 02 Februari 2010 - 13:58

    Susan:

    gaaf zeg,
    dit ga ik zeker lezen.
    leuk!

  • 03 Februari 2010 - 11:48

    Annemieke:

    Je zit al in de lucht dacht ik zo... maar heel veel plezier daar!!!!!!!!!!!! Geniet ervan!!!

    kusssss
    Annemieke!!!!

  • 05 Februari 2010 - 13:50

    Rio:

    Paramaribo als in PA-ramari-BO~~~ Kan geen toeval zijn :D Ik ga je blog bijhouden! Heel veel plezier daar in de zon :(

  • 05 Februari 2010 - 15:34

    Mireille:

    Liefje!!
    Ik krijg een bericht dat je een nieuw verslag hebt geschreven,maar kan m niet openen cq vinden op je site :O alleen deze.. is er iets fout gegaan of ligt dat aan mijn pc?

    Dikke kus!!

  • 05 Februari 2010 - 16:28

    Malou:

    Hee Connie!

    Ik kan je verhaaltje ook niet vinden!
    Jammer, was echt net zo benieuwd naar je verhaal!

    Liefs Malou

  • 05 Februari 2010 - 16:47

    Marjolein Bröring:

    Superleuk! Geniet ervan!


  • 06 Februari 2010 - 10:55

    Connie:

    Lieve mensen,

    het klopt dat er inderdaad geen nieuw verhaal op staat. Ik had te vroeg op bewaren geklikt waardoor er een half verhaal op stond... Die heb ik dus weer verwijderd. Vandaag komt het complete verhaal erop ;).

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beerzerveld

Connie

Actief sinds 13 Dec. 2009
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 24305

Voorgaande reizen:

03 Februari 2010 - 15 April 2010

Eindelijk is het zover...

Landen bezocht: